Espereu, per favor...
Espereu, per favor...
Selecciona una llengua
Seu Electrònica AJUNTAMENT DE CATARROJA
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE CATARROJA

Segona fase (Excedent) - Ajudes Parèntesis per a autònoms i microempreses – Pla Resistir 2021

Escut de AJUNTAMENT DE CATARROJA
Seu Electrònica > Segona fase (Excedent) - Ajudes Parèntesis per a autònoms i microempreses – Pla Resistir 2021

Segona fase (Excedent) - Ajudes Parèntesis per a autònoms i microempreses – Pla Resistir 2021

Des del dia 25/05/2021 fins al dia 21/06/2021

DEPARTAMENT RESPONSABLE

Servei de Desenvolupament Local i Participació Ciutadana. - Aj. Catarroja

DESCRIPCIÓ / DESCRIPCIÓ

La Generalitat Valenciana va publicar en el DOGV número 9005 de 26 de gener de 2021 el Decret llei 1/2021, de 22 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Pla Resistir, que inclou les ajudes Parèntesi en cada municipi per als sectors més afectats per la pandèmia. 

DESTINATARI

Persones autònomes i microempreses amb un màxim de 10 persones treballadores que s'hagen vist afectades per la pandèmia COVID-19 i puguen justificar-ho podran sol·licitar aquesta ajuda en aquesta Segona Fase. De la mateixa manera, el seu domicili fiscal ha d'estar en el municipi de Catarroja, tot això en el marc del que es disposa pel Decret llei 1/2021, de 22 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Pla Resistir.

QUANTIA DE LES AJUDES

L'ajuda consistirà en:

  • Quantitat màxima de 2.000 € per cada autònom o microempresa amb un màxim de 10 treballadors.
  • Quantitat addicional resultant de multiplicar 200 € per cada treballador afiliat a la Seguretat Social a data 31 de desembre de 2020 d'aquestes microempresa i autònoms. En el cas dels autònoms col·laboradors que l'acrediten, la quantia a sol·licitar serà de 200 € computant en el màxim dels 10 treballadors.
  • El màxim que podrà rebre un empresari per aquesta ajuda és de 4.000€.

TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

El termini per a la presentación de la sol·licitud serà de 20 dies hàbils, del 25 de maig de 2021 al  21 de juny de 2021.

REQUISITS I INSTRUCCIONS DE PRESENTACIÓ

És convenient abans de començar a tramitar la sol·licitud llegir les bases reguladores de l'ajuda.

FORMA DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

La sol·licitud es presentarà via telemàtica en la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Catarroja, a través d'aquest mateix tràmit. Per a la identificació de l'usuari en aquesta Seu, l'Ajuntament de Catarroja admet les modalitats que ofereix la plataforma Cl@ve en el seu cas: 

  • Certificat digital
  • Claus concertades (Cl@ve PIN / Cl@ve Permanent) 

Per a la signatura electrònica de documentació que ho requerisca, es precisa de:

  • autofirm@ o bé mitjançant signatura biomètrica presencial en la OIAC

NORMATIVA

RESOLUCIÓ I COMUNICACIÓ DE NOTIFICACIONS

  • El termini per a resoldre i notificar serà de 3 mesos des de la finalització del termini de presentació de sol·licituds.
  • Totes les publicacions i comunicacions es realitzaran a través del Tauler d'anuncis de l'Ajuntament de Catarroja així com a través del web municipal (www.catarroja.es) i en la BDNS. S'utilitzarà el correu electrònic indicat en la sol·licitud de l'ajuda a l'efecte de comunicació amb l'interessat.

DOCUMENTACIÓ PER A SOL·LICITAR EL TRÀMIT

Impresos a emplenar:

  • Poder de representació del representant legal, en cas de no disposar de signatura digital segons model normalitzat.
  • Model de compte justificatiu segons model normalitzat que inclourà una relació classificada de les despeses de l'activitat, amb identificació del creditor import, data d'emissió i data de pagament, conforme al model adjunt a les bases.
  • Declaració responsable segons model normalitzat en la qual es declare que ha sigut afectat per la pandèmia COVID-19.

Documentació a adjuntar:

  • Certificat actualitzat de Situació Censal que indique l'activitat econòmica amb la seua data d'alta, el domicili fiscal.
  • Alta en la Seguretat Social o Mútua professional corresponent o informe de vida laboral.
  • Documentació acreditativa del nombre de treballadors a 31 de desembre de 2020, adjuntant els TC2 del mes de desembre, únicament per al cas de tindre contractats a treballadors.
  • En cas dels autònoms col·laboradors, hauran d'aportar la vida laboral de l'autònom col·laborador i fotocòpia del llibre de família.
  • Factures de les despeses, corresponents a les despeses corrents de l'activitat per a la qual sol·licita subvenció per un import igual o superior a la quantitat sol·licitada. En cap cas l'import de les ajudes podrà ser superior a l'import de les despeses justificades pels beneficiaris.
  • Justificants de pagament de les factures.

COMPATIBILITAT DE LES AJUDES

Aquesta ajuda és compatible amb altres subvencions, ajudes o ingressos que s'hagen atorgat per a la mateixa finalitat. Article huité de les bases reguladores.

CONTACTE

Correu electrònic: adl@catarroja.es

Telèfon:

  • 667421503 - Pepa Peris
  • 637028222 - Víctor Pastor
  • 678544470 - Alba Azorín
  • 667419177 - Silvia Nicolau

Requisits de la sol·licitud

  • S'ha de signar la sol·licitud
  • El tràmit requereix que la persona sol·licitant s'identifique i signe amb certificat digital
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones jurídiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques representades per una altra persona física
El termini de sol·licitud està actualment tancat
AJUNTAMENT DE CATARROJA - P4609600D
Camí Reial, 22 – 46470 Catarroja, Valencia
Precarga de imagen Precarga de imagen