Espereu, per favor...
Espereu, per favor...
Selecciona una llengua
Seu Electrònica AJUNTAMENT DE CATARROJA
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE CATARROJA

Sol·licitud d'ocupació de via pública amb Organisme de Certificació Administrativa (OCA)

Escut de AJUNTAMENT DE CATARROJA
Seu Electrònica > Sol·licitud d'ocupació de via pública amb Organisme de Certificació Administrativa (OCA)

Sol·licitud d'ocupació de via pública amb Organisme de Certificació Administrativa (OCA)

A conseqüència dels fets ocorreguts per la DANA, l'autorització queda supeditada al fet que per motius d'urgència i/o necessitat per interès general, puga ser requerit per al cessament de l'autorització pel temps indispensable per a fer treballs o neteja de la via pública que siguen determinats per l'Administració.

Objecte

Els actes que es realitzen per part d'associacions festives, culturals/cíviques, solidàries i socials, educatives, juvenils, que comporten la celebració d'espectacles públics, activitats recreatives o socioculturals, establiments públics, instal·lacions eventuals, portàtils o desmuntables mitjançant declaració responsable de la persona/entitat interesada acompanyat de certificat favorable emés per organisme de certificació administrativa (OCA).  

TERMINIS

Fase 1: Autorització de l'ocupació de la via pública.

  1. Termini de presentació de l'autorització de l'ocupació de la via pública per a la celebració d'espectacles públics i activitats recreatives haurà de presentar-se amb 45 dies naturals abans del dia de celebració de l'esdeveniment.
    En cas d'incompliment d'aquest termini s'inadmetrà la sol·licitud a tràmit.
  2. Haurà de presentar-se amb la documentació completa indicada en el present tràmit segons la instal·lació que se sol·licite. 
    Si la documentació no és completa es requerirà per una sola vegada perquè s'esmenen en el termini de 10 dies les deficiències detectades. 
    No es tramitarà l'expedient si no s'acompanya de tota la documentació necessària per a la seua autorització. 
  3. La resolució que pose fi a la sol·licitud haurà de notificar-se, per correu electrònic al promotor de l'activitat una setmana abans del començament previst per a la celebració de l'acte.

Fase 2: Control i desenvolupament de l'activitat.

  1. Prèviament a l'inici de l'activitat, hauran de presentar-se presencialment o telemàticament davant l'Ajuntament el certificat final d'instal·lació i muntatge signat per personal tècnic competent i el certificat d'instal·lació elèctrica subscrit per entitat instal•ladora autoritzada i segellat per la conselleria competent en matèria d'indústria. En cas de no presentar els certificats o no ser correctes SE SUSPENDRÀ L'ACTIVITAT.
  2. Amb caràcter general, l'incompliment de qualsevol condició expressada en l'autorització comportarà la desestimació de les futures sol·licituds d'ocupació i, si pertoca  l'obertura del corresponent expedient sancionador.
  3. Si a conseqüència de l'activitat es produïren queixes veïnals motivades pel volum de la música, en les autoritzacions successives que pogueren concedir-se s'exigirà a l'entitat promotora certificat acústic i limitador de volum musical.

FORMES DE PRESENTACIÓ

Persones físiques: poden triar entre presentació telemàtica o presencial:

  • Telemàticament
    • Prement el botó “Nova sol·licitud”, situat al final d'aquesta pàgina, per a iniciar el tràmit.
  • Presencial
    • En el Registre d'Entrada de l'Ajuntament de Catarroja, situat en l'OIAC (Camí Reial, 22)      
      Horari: podeu consultar l'horari de l'OIAC ací i se us atendrà amb CITA PRÈVIA
    • En els llocs previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Persones jurídiques: hauran de presentar els documents ÚNICAMENT de manera telemàtica:

  • Telemàticament
    • Prement el botó “Nova sol·licitud” situat al final d'aquesta pàgina, per a iniciar el tràmit.

RESOLUCIÓ

  • Òrgan que resol
    • Alcaldia.
  • Termini resolució
    • Un mes
  • Recursos:
    • Recurs potestatiu de reposició (termini d'interposició: un mes)
    • Recurs contenciós administratiu (termini d'interposició: dos mesos)

SILENCI

Desestimatori

  • Finalitzat el termini de resolució sense haver-se produït resposta de l'Administració, la sol·licitud quedarà resolta de manera negativa per al sol·licitant.

DOCUMENTACIÓ A APORTAR

  • Certificat titularitat compte bancari o model omplit d’autorització de pagament a endossatari.
  • Resolució del Grau de discapacitat vigent a la data de la presentació de la sol·licitud.
  • Justificació d’haver estat afectat per la DANA, per qualsevol mitjà admissible en dret.
  • Factura o pressupost del material o productes objecte de la sol·licitud.

NORMATIVA

  • Ordenança general de subvencions de l'Ajuntament de Catarroja.
  • Article 51 reial decret llei 8/2024, de 28 de novembre, de mesures urgents de reconstrucció i rellançament enfront dels danys causats per la DANA.
  • Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i Reglament de Desenrotllament.
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Requisits de la sol·licitud

  • S'ha de signar la sol·licitud
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones jurídiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques representades per una altra persona física
AJUNTAMENT DE CATARROJA - P4609600D
Camí Reial, 22 – 46470 Catarroja, Valencia
Precarga de imagen Precarga de imagen