Espereu, per favor...
Espereu, per favor...
Selecciona una llengua
Seu Electrònica AJUNTAMENT DE CATARROJA
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE CATARROJA

Convocatòria per a la selecció de 19 places d'administratiu/va d'administració general pel sistema de concurs oposició, per promoció interna

Escut de AJUNTAMENT DE CATARROJA
Seu Electrònica > Convocatòria per a la selecció de 19 places d'administratiu/va d'administració general pel sistema de concurs oposició, per promoció interna

Convocatòria per a la selecció de 19 places d'administratiu/va d'administració general pel sistema de concurs oposició, per promoció interna

Des del dia 20/11/2021 fins al dia 09/12/2021

Convocatòria per a la selecció de 19 places d'administratiu/va d'administració general (18 com a personal funcionari de carrera, 2 d'elles reservades a persones amb discapacitat, i 1 com a personal laboral fix) pel sistema de concurs oposició, per promoció interna.

FORMES DE PRESENTACIÓ

Persones físiques: poden triar entre presentació telemàtica o presencial:

  • Telemàticament
    • Prement el botó “Nova instància” situat al final d'aquesta pàgina, per a iniciar el tràmit.
  • Presencial
    • En el Registre d'Entrada de l'Ajuntament de Catarroja, situat en la OIAC (Camí Reial, 22)      
      Horari: pot consultar l'horari de OIAC ací i s'atendrà amb CITA PRÈVIA
    • En els llocs previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

DOCUMENTACIÓ A APORTAR

  • Fotocòpia de la titulació exigida, o certificat de superació del pla d'estudis corresponent i resguard del pagament de taxes per a la seua expedició.
  • Justificant d'abonament en termini dels drets d'examen.
  • Fotocòpia de la documentació justificativa de la condició de persona amb discapacitat o diversitat funcional, si escau.
  • Relació de mèrits i formulari d'autobaremació (Annex III), de conformitat amb el barem de mèrits establit en la base novena.
  • Fotocòpia de tota la documentació acreditativa dels mèrits al·legats. No serà necessari presentar la documentació justificativa de l'experiència laboral a l'Ajuntament de Catarroja.

PAGAMENT - AUTOLIQUIDACIONS

Per a realitzar el pagament TAXA per Drets d'Examen accedeix a:

Seguisca els següents passos:

  • en l'apartat de Dades de liquidació, complete els camps:
    • Tipus prova:  Convocatòria per a la selecció d'administratiu/va d'administració general
  • indique en la Tarifa1 l'opció de C1 Administració General
  • premem Següent i a Imprimir per a obtenir l'Autoliquidació que ha de ser pagada en l'entitat bancària, o bé Pagar i finalitzar el procés indicant els camps necessaris.

NORMATIVA

OBSERVACIONS

Les sol·licituds hauran de presentar-se en el termini de 20 dies naturals, comptats des del següent al de la publicació d'un extracte de la convocatòria en el Boletín Oficial del Estado

Plantilles de documents que cal presentar

Requisits de la sol·licitud

  • S'ha de signar la sol·licitud
  • El tràmit requereix que la persona sol·licitant s'identifique i signe amb certificat digital
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques representades per una altra persona física
El termini de sol·licitud està actualment tancat
AJUNTAMENT DE CATARROJA - P4609600D
Camí Reial, 22 – 46470 Catarroja, Valencia
Precarga de imagen Precarga de imagen